Bakó Krisztián egy online marketing specialista, aki vállalkozásoknak segít elérni a célközönségüket gyorsan és költséghatékonyan

 

Bakó Krisztián számos online marketing feladatot lát el

 

A piaci szereplők figyelése, a konkurencia elemzés, a kulcsszókutatás, a social media oldalak kezelése, a linképítés, a keresőoptimalizálás, az adatelemzés, a weboldal készítése, karbantartása és optimalizálása, a szövegírás, a képszerkesztés, a reklámtábla, a szóróanyag, a névjegykártya készítése.

Marketing trendeket követve és alkalmazva kis vállalkozásoknak is.

Bakó Krisztián már több száz ügyféllel dolgozott együtt több tucat iparágban, mint például az országos építőipari vállalkozások, a divat cégek, az autóipari cégek, a szépségszalonok, és a kis-és középvállalkozások.

Bakó Krisztián marketing stratégiája három lépésből áll: a célok meghatározása, az online marketing terv elkészítése, a folyamatok megvalósítása és optimalizálása.

Bakó Krisztián marketinges oldalát a bakokrisztian.hu címen érheti el, ahol további információkat találhat a szolgáltatásairól, a munkásságáról, a referenciáiról, és a kapcsolatfelvételi lehetőségekről.

Bakó Krisztián egy sikeres és profi internetes marketingszakember, aki segíthet a vállalkozásának növekedni és kitűnni a versenytársak közül.

 

Bakó Krisztián marketinges eredményei a weboldalán és a cikkekben alapján a következők:

 

Több száz ügyféllel dolgozott együtt több tucat iparágban, mint például az országos építőipari vállalkozások, a divat cégek, az autóipari cégek, a szépségszalonok, és a kis-és középvállalkozások.
Létrehozott céloldalakat kisvállalkozások számára, szponzorált népszerűsítő blogbejegyzéseket, és sikeresen vezeti a mai napig is a Ralph Lauren Home magyarországi képviseletének marketing feladatait.

Segített a Medivine sebészeti központnak növelni a weboldal látogatottságát, a konverziós arányt, a bevételeket, és a vevői elégedettséget.
Meghatározta a célokat, elkészítette az online marketing tervet, stratégiát, folyamatosan dolgozott a megvalósításon, és optimalizálta a folyamatokat.

Használta a SEO, PPC, social media, linképítés, keresőoptimalizálás, adatelemzés, weboldal karbantartás és optimalizálás, szövegírás, képszerkesztés, reklámtábla, szóróanyag, névjegykártya készítés, és a telefonos konzultáció eszközeit.

Követte és alkalmazta a napi marketing trendeket és a Google és egyéb közösségi oldalak irányelveit.
Elérte a célközönséget gyorsan és költséghatékonyan online megoldásaival.